dzierżawa drukarek, dzierżawa drukarek warszawa, wynajem drukarek, wynajem drukarek warszawa, wynajem, ,kserokopiarek, dzierżawa kserokopiarek, leasing drukarek, sprzedaż urządzeń drukujących, Lexmark, ,Konica Minolta, Canon, Kyocera, Serwis, Drukarki, Laptopy, Naprawa drukarek, Materiały eksploatacyjne, ,Tusze, Tonery
Przycisk X

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies
aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie,
personalizować reklamy i analizować ruch.
Tu znajdziesz więcej informacji

Serwis Nagłowek

Serwis Marcova
w każdym miejscu

Separator

Ogólnopolski serwis
urządzeń drukujących
Marcova Motto
Strzałka


Nasze serwisy

Separator



Jak to działa?


Separator

Strzałka

01
Wyszukaj serwis
Sprawdź, czy w Twoim mieście
lub okolicy dostępny
jest nasz punkt serwisowy.




Strzałka

02
Czekaj na kontakt
Nasz helpdesk błyskawicznie
skontaktuje się z Tobą,
w celu ustalenia szczegółów usługi.





03
Czekaj na przybycie serwisu.
Zajmiemy się urządzeniem
bezzwłocznie,
by jak najszybciej
sprawne wróciło do Ciebie.










Najczęściej zadawane pytania

Separator


01.

Wymieniłem/łam dzisiaj toner i drukarka przestała drukować.
Pojawia się komunikat: Błąd pamięci materiałów.
Co powinienem/nam zrobić?
Zamów nowy toner w Marcova.
 

02.

Czy naprawiacie sprzęt wszystkich marek?
Jesteśmy autoryzowanym serwisem urządzeń:
Xerox, Kyocera, OKI, Hewlett-Packard, Epson.
 

03.

Czy na czas naprawy muszę oddać urządzenie do serwisu?
Oferujemy naprawę sprzętu zarówno u Klienta (w biurze, w instytucji, w firmie), jak również w niektórych przypadkach (zależnie od stopnia skomplikowania awarii) zabieramy uszkodzony sprzęt do siedziby naszego serwisu w celu usunięcia nieprawidłowości i wymiany wadliwych podzespołów. Na chwilę obecną, w czasie koronawirusa, obsługa serwisowa prowadzona jest w oparciu o rozwiązania spedycyjne.
 

04.

Czy na czas naprawy otrzymam urządzenie zastępcze?
Na czas naprawy na prośbę Klienta podstawiamy urządzenie zastępcze.
 

05.

Jakie urządzenie serwisujecie?
Serwisujemy drukarki i laptopy.
 

06.

Drukarka zacina papier przy pobieraniu papieru. Jak usunąć usterkę?
Otwórz pokrywę dostępową, usuń wkład drukujący i sprawdź
ścieżkę przejścia papieru. Warto też sprawdzić zasobnik papieru.
 

07.

Co powinienem / powinnam podać zgłaszając urządzenie do serwisu ?
Przy zgłoszeniu serwisowym należy podać: dokładne miejsce gdzie znajduje się urządzenie, model urządzenia, nr seryjny, załączyć dokładny opis usterki z kodem błędu oraz zdjęcie na którym widać jaki jest problem.
 








Ikona Lata
Ikona punkty
Ikona klienci
0

lat na rynku
0 +

punktów serwisowych
w całej Polsce
0 +

aktywnych klientów
Ikona Lata
0
lat na rynku


Ikona punkty
Ikona klienci
0+

punktów serwisowych
w całej Polsce
0+

aktywnych klientów








Masz pytania?
Skontaktuj się z naszym doradcą.
Możesz również wypełnić
formularz  kontaktowy




Przycisk X

Skontaktuj się z nami.


* Wpisz poprawne dane
* Wpisz poprawne dane
* Wpisz poprawne dane
* Wpisz poprawne dane
* Wpisz poprawne dane
* Wysyłając wiadomość, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu odpowiedzi na Twojego e-maila, lub w celach marketingowych, jeśli będzie wymagała tego odpowiedź. Zgodę możesz w każdej chwili wycofać, a szczegóły związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.
Przycisk X
Formularz ikona
Formularz napis
Twoja wiadomość została wysłana.
Czekaj na kontakt od nas.
Adres firmy
ul. Żeromskiego 32
05-270 Marki
Social media
Facebook logo Linkedin logo
© 2025 Marcova Biznes Sp. z o.o.
(dawniej Marcova Sp z o.o. Sp. komandytowa)
projekt: Hype™ , wykonanie: CodeDeploy
Stopka slogan