
Serwis Marcova
w każdym miejscu

Ogólnopolski serwis
urządzeń drukujących

Nasze serwisy

Jak to działa?


01
Wyszukaj serwis
Sprawdź, czy w Twoim mieście
lub okolicy dostępny
jest nasz punkt serwisowy.
lub okolicy dostępny
jest nasz punkt serwisowy.

02
Czekaj na kontakt
Nasz helpdesk błyskawicznie
skontaktuje się z Tobą,
w celu ustalenia szczegółów usługi.
skontaktuje się z Tobą,
w celu ustalenia szczegółów usługi.
03
Czekaj na przybycie serwisu.
Zajmiemy się urządzeniem
bezzwłocznie,
by jak najszybciej
sprawne wróciło do Ciebie.
bezzwłocznie,
by jak najszybciej
sprawne wróciło do Ciebie.
Najczęściej zadawane pytania

01.
Wymieniłem/łam dzisiaj toner i drukarka przestała drukować.Pojawia się komunikat: Błąd pamięci materiałów.
Co powinienem/nam zrobić?
Zamów nowy toner w Marcova.
02.
Czy naprawiacie sprzęt wszystkich marek?Jesteśmy autoryzowanym serwisem urządzeń:
Xerox, Kyocera, OKI, Hewlett-Packard, Epson.
Xerox, Kyocera, OKI, Hewlett-Packard, Epson.
03.
Czy na czas naprawy muszę oddać urządzenie do serwisu?Oferujemy naprawę sprzętu zarówno u Klienta (w biurze, w instytucji, w firmie), jak również w niektórych przypadkach (zależnie od stopnia skomplikowania awarii) zabieramy uszkodzony sprzęt do siedziby naszego serwisu w celu usunięcia nieprawidłowości i wymiany wadliwych podzespołów. Na chwilę obecną, w czasie koronawirusa, obsługa serwisowa prowadzona jest w oparciu o rozwiązania spedycyjne.
04.
Czy na czas naprawy otrzymam urządzenie zastępcze?Na czas naprawy na prośbę Klienta podstawiamy urządzenie zastępcze.
05.
Jakie urządzenie serwisujecie?Serwisujemy drukarki i laptopy.
06.
Drukarka zacina papier przy pobieraniu papieru. Jak usunąć usterkę?Otwórz pokrywę dostępową, usuń wkład drukujący i sprawdź
ścieżkę przejścia papieru. Warto też sprawdzić zasobnik papieru.
ścieżkę przejścia papieru. Warto też sprawdzić zasobnik papieru.
07.
Co powinienem / powinnam podać zgłaszając urządzenie do serwisu ?Przy zgłoszeniu serwisowym należy podać: dokładne miejsce gdzie znajduje się urządzenie, model urządzenia, nr seryjny, załączyć dokładny opis usterki z kodem błędu oraz zdjęcie na którym widać jaki jest problem.



0
lat na rynku
lat na rynku
0 +
punktów serwisowych
w całej Polsce
punktów serwisowych
w całej Polsce
0 +
aktywnych klientów
aktywnych klientów

0
lat na rynku
lat na rynku


0+
punktów serwisowych
w całej Polsce
punktów serwisowych
w całej Polsce
0+
aktywnych klientów
aktywnych klientów

Skontaktuj się z nami.
* Wpisz poprawne dane
* Wpisz poprawne dane
* Wpisz poprawne dane
* Wpisz poprawne dane
* Wpisz poprawne dane
* Wysyłając wiadomość, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu odpowiedzi na Twojego e-maila, lub w celach marketingowych, jeśli będzie wymagała tego odpowiedź. Zgodę możesz w każdej chwili wycofać, a szczegóły związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.



Twoja wiadomość została wysłana.
Czekaj na kontakt od nas.
© 2025 Marcova Biznes Sp. z o.o.
(dawniej Marcova Sp z o.o. Sp. komandytowa)
projekt: Hype™ , wykonanie: CodeDeploy
(dawniej Marcova Sp z o.o. Sp. komandytowa)
projekt: Hype™ , wykonanie: CodeDeploy
