Facebook pixel
dzierżawa drukarek, dzierżawa drukarek warszawa, wynajem drukarek, wynajem drukarek warszawa, wynajem kserokopiarek, dzierżawa kserokopiarek, leasing drukarek, sprzedaż urządzeń drukujących, Lexmark, Konica Minolta, Canon, Kyocera, Serwis, Drukarki, Laptopy, Naprawa drukarek, Materiały eksploatacyjne, Tusze, Tonery
Emspot Logo
5%
na pierwsze zakupy z kodem emspot
Dowiedz się więcej Strzałka
Serwis Nagłowek

Serwis Marcova
w każdym miejscu

Separator

Ogólnopolski serwis
urządzeń drukujących
Facebook Linkedin
Marcova Motto
Strzałka


Nasze serwisy

Separator



Jak to działa?


Separator

Strzałka

01
Wyszukaj serwis
Sprawdź, czy w Twoim mieście
lub okolicy dostępny
jest nasz punkt serwisowy.




Strzałka

02
Czekaj na kontakt
Nasz helpdesk błyskawicznie
skontaktuje się z Tobą,
w celu ustalenia szczegółów usługi.





03
Czekaj na przybycie serwisu.
Zajmiemy się urządzeniem
bezzwłocznie,
by jak najszybciej
sprawne wróciło do Ciebie.










Najczęściej zadawane pytania

Separator


01.

Wymieniłem/łam dzisiaj toner i drukarka przestała drukować.
Pojawia się komunikat: Błąd pamięci materiałów.
Co powinienem/nam zrobić?
Zamów nowy toner w Marcova.

 

02.

Czy naprawiacie sprzęt wszystkich marek?


Jesteśmy autoryzowanym serwisem urządzeń:
Xerox, Kyocera, OKI, Hewlett-Packard, Epson.
 

03.

Czy na czas naprawy muszę oddać urządzenie do serwisu?
Oferujemy naprawę sprzętu zarówno u Klienta (w biurze, w instytucji, w firmie), jak również w niektórych przypadkach (zależnie od stopnia skomplikowania awarii) zabieramy uszkodzony sprzęt do siedziby naszego serwisu w celu usunięcia nieprawidłowości i wymiany wadliwych podzespołów. Na chwilę obecną, w czasie koronawirusa, obsługa serwisowa prowadzona jest w oparciu o rozwiązania spedycyjne.
 

04.

Czy na czas naprawy otrzymam urządzenie zastępcze?
Na czas naprawy na prośbę Klienta podstawiamy urządzenie zastępcze.






 

05.

Jakie urządzenie serwisujecie?
Serwisujemy drukarki i laptopy.

 

06.

Drukarka zacina papier przy pobieraniu papieru. Jak usunąć usterkę?
Otwórz pokrywę dostępową, usuń wkład drukujący i sprawdź
ścieżkę przejścia papieru. Warto też sprawdzić zasobnik papieru.
 

07.

Co powinienem / powinnam podać zgłaszając urządzenie do serwisu ?
Przy zgłoszeniu serwisowym należy podać: dokładne miejsce gdzie znajduje się urządzenie, model urządzenia, nr seryjny, załączyć dokładny opis usterki z kodem błędu oraz zdjęcie na którym widać jaki jest problem.
 








Ikona Lata
Ikona oddziały
Ikona punkty
Ikona klienci
0

lat na rynku
0

oddziałów firmy
0 +

punktów serwisowych
w całej Polsce
0 +

aktywnych klientów
Ikona Lata
Ikona oddziały
0
lat na rynku
0 oddziałów firmy


Ikona punkty
Ikona klienci
0+

punktów serwisowych
w całej Polsce
0+

aktywnych klientów








Masz pytania?
Skontaktuj się z naszym doradcą.




Możesz również wypełnić
formularz kontaktowy




Przycisk X

Skontaktuj się z nami.


* Wpisz poprawne dane
* Wpisz poprawne dane
* Wpisz poprawne dane
* Wpisz poprawne dane
* Wpisz poprawne dane
* Wysyłając wiadomość, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu odpowiedzi na Twojego e-maila, lub w celach marketingowych, jeśli będzie wymagała tego odpowiedź. Zgodę możesz w każdej chwili wycofać, a szczegóły związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.
Przycisk X
Formularz ikona
Formularz napis
Twoja wiadomość została wysłana.
Czekaj na kontakt od nas.
Logo Marcova







Zapisz się do newslettera i zainspiruj się

* Zapisując się do newslettera, wyrażasz zgodę na przesyłanie Ci informacji o nowościach, promocjach, produktach i usługach Marcovej. Zgodę możesz w każdej chwili wycofać, a szczegóły związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Adres firmy

ul. Wolności 3
05-091 Ząbki






Kontakt

t.: +48 22 510 11 99
marcova@marcova.pl



Social media

Facebook logo Linkedin logo

© 2022 Marcova Biznes Sp. z o.o. (dawniej Marcova Sp z o.o. Sp. komandytowa)
Stopka slogan