Serwis Marcova
w każdym miejscu



Wszechstronny przegląd urządzeń IT
na terenie całego kraju


Nasze serwisy





Jak to działa?





01
Wyszukaj serwis
Sprawdź, czy w Twoim mieście
lub okolicy dostępny
jest nasz punkt serwisowy.





02
Zgłoś problem
Zadzwoń pod numer:
22 510 11 97
lub wyślij e-mail na adres:
serwis@marcova.pl




03
Czekaj na kontakt
Nasz serwisant błyskawicznie
skontaktuje się z Tobą,
żeby rozwiązać problem zdalnie,
lub żeby umówić się na odbiór
urządzenia do naprawy.



04
Przekaż urządzenie
Zgodnie ze wskazówkami
serwisanta przygotuj sprzęt
i przekaż do naprawy.
Zajmiemy się urządzeniem
bezzwłocznie, by jak najszybciej
sprawne wróciło do Ciebie.








Najczęściej zadawane pytania




01.

Wymieniłem/łam dzisiaj toner i drukarka przestała drukować. Pojawia się komunikat: Błąd pamięci materiałów. Co powinienem/nam zrobić?
Zamów nowy toner w Marcova.

 

02.

Czy naprawiacie sprzęt wszystkich marek?

Jesteśmy autoryzowanym serwisem urządzeń: Xerox, Kyocera, OKI, Hewlett-Packard, Epson.
 

03.

Czy na czas naprawy muszę oddać urządzenie do serwisu?
Oferujemy naprawę sprzętu zarówno u Klienta (w biurze, w instytucji, w firmie), jak również w niektórych przypadkach (zależnie od stopnia skomplikowania awarii) zabieramy uszkodzony sprzęt do siedziby naszego serwisu w celu usunięcia nieprawidłowości i wymiany wadliwych podzespołów. Na chwilę obecną, w czasie koronawirusa, obsługa serwisowa prowadzona jest w oparciu o rozwiązania spedycyjne.
 

04.

Czy na czas naprawy otrzymam urządzenie zastępcze?
Na czas naprawy na prośbę Klienta podstawiamy urządzenie zastępcze.






 

05.

Jakie urządzenie serwisujecie?
Serwisujemy drukarki i laptopy.

 

06.

Drukarka zacina papier przy pobieraniu papieru. Jak usunąć usterkę?
Otwórz pokrywę dostępową, usuń wkład drukujący i sprawdź ścieżkę przejścia papieru. Warto też sprawdzić zasobnik papieru.
 

07.

Co powinienem / powinnam podać zgłaszając urządzenie do serwisu?
Przy zgłoszeniu serwisowym należy podać: dokładne miejsce gdzie znajduje się urządzenie, model urządzenia, nr seryjny, załączyć dokładny opis usterki z kodem błędu oraz zdjęcie na którym widać jaki jest problem.
 








0

lat na rynku
0

oddziałów firmy
0 +

punktów serwisowych
w całej Polsce
0 +

aktywnych klientów
0
lat na rynku
0
oddziałów firmy


0+

punktów serwisowych
w całej Polsce
0+

aktywnych klientów








Masz pytania?
Skontaktuj się z naszym doradcą.




Możesz również wypełnić
formularz kontaktowy.




Skontaktuj się z nami.


* Wpisz poprawne dane
* Wpisz poprawne dane
* Wpisz poprawne dane
* Wpisz poprawne dane
* Wpisz poprawne dane
* Wysyłając wiadomość, wyrażasz zgodę   na przetwarzanie danych osobowych w celu odpowiedzi   na Twojego e-maila, lub w celach marketingowych,  jeśli będzie wymagała tego odpowiedź.   Zgodę możesz w każdej chwili wycofać,   a szczegóły związane z przetwarzaniem   Twoich danych osobowych znajdziesz w   polityce prywatności.


Twoja wiadomość została wysłana.
Czekaj na kontakt od nas.







Zapisz się do newslettera i zainspiruj się

* Zapisując się do newslettera, wyrażasz zgodę  na przesyłanie Ci informacji o nowościach,  promocjach, produktach i usługach Marcovej.  Zgodę możesz w każdej chwili wycofać, a szczegóły  związane z przetwarzaniem Twoich danych  osobowych znajdziesz w  polityce prywatności.

Adres firmy

Oddział Warszawa:
ul. Wolności 3
05-091 Ząbki
Oddział Gdańsk:
ul. Litewska 12
80-719 Gdańsk
Oddział Katowice:
ul. Mieczyków 60
40-748 Katowice


Kontakt

t.: +48 22 510 11 99
warszawa@marcova.pl

t.: +48 22 510 11 93
gdansk@marcova.pl

t.: +48 22 510 11 91
katowice@marcova.pl



Social media



©2021 Marcova Sp. z o.o. Sp. kom.